Kuopion Selkäyhdistys ry

Hinnasto

Kaikkien liikuntaryhmien lukukausimaksut sisältävät 14 ohjauskertaa jumpakaudella. Liikuntaryhmiin Ilmoittautuminen tapahtuu liikuntaryhmät sivun kautta. Klikkaamalla jumpan nimeä, ilmoittautumislomake avautuu uuteen välilehteen. Täyttämällä lomakkeen huolellisesti varmistat paikkasi ryhmässä. Erittäin tärkeää on, että kirjoitat sähköpostiosoitteesi huolellisesti ja tarkistat sen ennen lomakkeen tietojen lähettämistä. Tietojen täyttämisen jälkeen vahvista ja lähetä lomake. Saat vahvistuksen ja laskun ilmoittamaasi sähköpostiin. Mikäli sähköpostissasi ei näy vahvistusta, kannattaa ENSIN tarkistaa sähköpostisi roskapostikansio. Automaatin lähettämä sähköposti saattaa itsestään ohjautua roskapostiksi. Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta, käytä selkaliikunta@gmail.com osoitetta. Tulostamme ja postitamme laskun sinulle. Lasku kannattaa tulostaa tai tallentaa tietokoneelle, jotta löydät sen myöhemmin. Vahvistusviestissä on myös peruutuslinkki, jonka kautta ilmoittautumisen peruminen tapahtuu.

Huomioihan laskun eräpäivän, laittamalla laskun maksuun eräpäivänä helpotamme rahastonhoitajan työtä. Ongelmatilanteissa tavoitat liikuntavastaavat sähköpostilla selkaliikunta@gmail.com tai tarvittaessa puhelimella numerosta 040 566 4146. Jumppien maksamisessa on käytössä myös ePassin verkkomaksu.

Kuntoliikunta - jäsenet

Kuntoliikunta - ei jäsenet

Pilates - jäsenet

Pilates - ei jäsenet